Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
About
Journal History
Focus and Scope
Publishing System
Bibliographic Journal Information
Open Science Compliance
Open Access
Ethics in Publication
Digital Preservation
Privacy Statement
Publisher and Journal Sponsorship
Editorial Policies
Preprints
Peer Review Process
Open Data
Fees
Ethics and Misconduct, Correction and Retraction Policy
Policy on Conflict of Interest
Adoption of similarity-checking software
Adoption of Artificial Intelligence Resources
Gender and Sex Issues
Copyright
Intellectual Property and Terms of Use
Additional Information
Submissions
Editorial Team
Current
Archives
Indexing Sources
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 15 No. 1 (2007)
Vol. 15 No. 1 (2007)
Published:
2010-03-23
Editorial
Editorial
Léa Beatriz Teixeira Soares
Original Article
O BRINQUEDO E O BRINCAR NA ESTIMULAÇÃO DA FUNÇÃO MANUAL DE CRIANÇAS PRÉ-ESCOLARES COM DEFICIÊNCIA FÍSICA
DANIEL MARINHO CEZAR DA CRUZ, MARIA LUÍSA GUILLAUMON EMMEL
PDF (Português (Brasil))
A LESÃO MEDULAR E SUAS SEQÜELAS DE ACORDO COM O MODELO DE OCUPAÇÃO HUMANA
Andreza Aparecida Polia, Danila Holanda de Castro
PDF (Português (Brasil))
DESEMPENHO ESCOLAR SATISFATÓRIO DE CRIANÇAS DE DIFERENTES REALIDADES SÓCIO-ECONÔMICAS: DENTIFICANDO FATORES PROTETIVOS
Leticia Meda Vendrúsculo, Thelma Simões Matsukura
PDF (Português (Brasil))
PRINCIPAIS LESÕES DE MEMBRO SUPERIOR POR CAUSAS EXTERNAS EM CRIANÇAS MENORES DE 15 ANOS NO ESPÍRITO SANTO, BRASIL.
ELEM GUIMARÃES DOS SANTOS, ARIANNE MIRANDA FERREIRA, GILMA CORREA COUTINHO, EDSON THEODORO DOS SANTOS NETO
PDF (Português (Brasil))
CONTRIBUIÇÕES DA TERAPIA OCUPACIONAL NO PROCESSO DE CAPACITAÇÃO DE EDUCADORES DE BEBÊS EM CRECHES
Cláudia Maria Simões Martinez, Cíntia Cristina Neófiti
PDF (Português (Brasil))
EDUCAÇÃO INCLUSIVA: RELATO DE UMA EXPERIÊNCIA A PARTIR DA VISÃO DOS GESTORES MUNICIPAIS
Simone Cristina Fanhani Marins, Marina Silveira Palhares
PDF (Português (Brasil))
Language
English
Español (España)
Português (Brasil)